Kontakt
Mange tak for at forsøge at kontakte os, vi er altid til rådighed!
Har du spørgsmål om din pakke? Læs derefter vores ofte stillede spørgsmål nedenfor, da du vil finde de fleste svar der. Du vil sandsynligvis finde dit svar der. Og hvis ikke? Tøv ikke med at kontakte os!
Hvor bliver min pakke?
Vores pakker har en gennemsnitlig leveringstid på 5-12 hverdage. Dette skyldes, at vi er et virksomhed, der tager sig af verden og naturen, og derfor ønsker vi ikke at sende bestillinger hver dag. Vi samler pakker i bestemte mængder, og når vi har nået vores minimum, sender vi dem alle sammen. Vi håber, at du forstår dette og ønsker at bidrage til en bedre og sundere verden.
Der er allerede gået 12 hverdage, og jeg har stadig ikke modtaget min pakke?
Vi undskylder for ulejligheden... Har du tjekket sporingen? Nogle gange hænger pakker fast i tolden. Vent venligst yderligere 7 dage. Vi undskylder for ulejligheden, men vi kan se, at pakken i 99% af tilfældene stadig bliver leveret. Har du ventet 12 hverdage og derefter yderligere 7 dage? Kontakt os, så finder vi sammen en løsning.
Hvor finder jeg min sporingskode?
Når din ordre er afsendt, modtager du automatisk en sporingskode. Det tager cirka 3-5 dage, før du modtager en sporingskode. Tjek også din spammappe, da vores e-mails nogle gange ender der. Det kan tage et par hverdage, før din sporingskode er aktiv.
Hvordan kan jeg spore min bestilling?
På vores sporingsside kan du bruge din e-mailadresse og den modtagne ordrenummer (# efterfulgt af 4 cifre) til at tjekke status for din bestilling og levering.
Er du ikke tilfreds med vores pakke?
Vi undskylder for dette. Kontakt os med en forklaring og et billede/video af problemet, og vi vil hjælpe dig så hurtigt som muligt.
Kan du stadig ikke finde det, du leder efter?
Har du et spørgsmål eller forslag? Kontakt os venligst via formularen nedenfor, og vi vil kontakte dig så hurtigt som muligt.